Boek: De clown, het innerlijke kind


Tijdens mijn cursussen ervaar ik dat het personage clown veel losmaakt bij de deelnemers. Naast ontspanning en plezier is er ook de nodige ontroering. Zo vindt de één het spelende kind van vroeger terug terwijl de ander het verdriet doorvoelt van het niet spelende kind. Of het niet geziene kind.In dit boek, dat gezien kan worden als een vervolg op het boek “De clown, een wandelend hart”, neem ik de lezer aan de hand van de clown mee in een poging de vrijheid die we als kind konden ervaren, opnieuw te beleven en te herwinnen.

Nieuw boek van Ton Kurstjens: meer info op: http://www.clownerie.nl/NL/boeken.html

1 opmerking:

Jan Dillen zei

Ton heeft via mail laten weten dat hij delaatste tijd veel reacties krijgt vanuit vlaanderen. Hij vroeg me ook om de informatie van de clownhuisblog naar hem te sturen. Heb ik gedaan.Welkom Ton en proficiat met je nieuw boek! Jan